Fitness

Co trenujemy na zajęciach FITNESS ?

TBC (Total Body Condition)

Odmiana aerobiku polegająca na rzeźbieniu mięśni całego ciała. Pozwala w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspiesza metabolizm i spalanie tłuszczu. Można powiedzieć, że zajęcia TBC zawierają sobie "wszystko po trochu". Trening powinien zaczynać się od rozgrzewki - to od kilku do kilkunastu minut tanecznego aerobiku, który przygotowuje Twoje mięśnie do dalszego wysiłku. Główna część treningu to proste układy choreograficzne i pojedyncze ćwiczenia z wykorzystaniem piłek, ciężarków, gum, stepu - wykonywane zarówno na stojąco jak i w pozycji leżącej, odciążającej kręgosłup. Dzięki TBC nie tylko wyrzeźbisz mięśnie i ukształtujesz sylwetkę. Ćwiczenia zwiększają wydolność fizyczną, poprawiają koordynację ruchów, przyspieszają spalanie tłuszczu i poprawiają przemianę materii. W czasie jednych zajęć możesz spalić aż 600 kalorii, a udział w nich mogą brać osoby w każdym wieku.

ABT

Program ćwiczeń, który proponujemy pomoże Ci wzmocnić nie tylko mięsnie, ale przede wszystkim wymodelować kształt sylwetki. Trening ma charakter wzmacniająco-kształtujący, który zapewnia płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda. Efekty gwarantuje duża liczba powtórzeń poszczególnych ćwiczeń.Zajęcia o średniej intensywności, skuteczne w spalaniu tkanki tłuszczowej. Są to zajęcia dla wszystkich, którzy pragną bawić się ruchem i uplastycznić ciało.

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia wzmacniające mięśnie brzucha oraz poprawiające jego wygląd, połączone z rozciąganiem.

FIT BALL

Zajęcia wzmacniające z wykorzystaniem dużych piłek. FIT BALL ujędrniają mięśnie całego ciała wspomagając rzeźbienie pięknej sylwetki. Ćwiczenia z piłką zapewniają ciału nowe, odmienne bodźce, nowe wyzwania. Dlatego zajęcia te są wskazane dla wszystkich osób, które chcą urozmaicić swój trening by wciąż robić postępy i widzieć kolejne efekty. Na zajęciach FIT BALL rozgrzewka jest na tyle prosta, a każde ćwiczenie posiada łatwiejszą i trudniejszą wersję, że zajęcia są świetne także dla początkujących.

Zajecia mają charakterystykę kameralną, ok 12 osób w grupie. Rozumiemy, że nie każdy lubi publiczność, która obserwuje nas przez szyby, dlatego tutaj znajdą Pństwo taki styl zajęć Fitness;u.

Zajęcia prowadzi instruktorka - Ola Kijeńska-Knop.

Więcej informacji o Oli w zakładce NAUCZYCIELE.

Fitness odbywa się w poniedziałki w godz.: 20.00 - 21.00, środy 20.10 - 21.10.

Jedna lekcja próbna GRATIS !

Karnet miesięczny 4 x 60 minut / 50 zł, karnet 8 x 60 minut / 70 zł.

ZAPISY TRWAJĄ !

 

ola zdjecie

ZAPRASZAMY SERDECZNIE !